Alfa&Omega Tv.

vineri, 22 august 2014

Pentru sotia mea.



Am cautat sa gasesc un cadou potrivit pentru tine...  si cred ca l-am gasit. Sper sa-ti umple ziua de bucurie atunci cind il vei primi.
  Stiu ca nu ti-am aratat mereu ca am apreciat ceea ce ai facut pentru mine. Iti sunt recunoscator ca exist – tie iti datorez omul care sunt astazi, datorita tie sunt un om mai bun. Tu m-ai invatat sa ma respect si sa respect pe altii, tu esti cea care m-a invatat sa fiu tolerant, tu esti cea care m-a ascultat intotdeauna si care a fost alaturi de mine mereu.


  Iti sunt recunoscator pentru faptul ca m-ai iubit neconditionat si ca ai avut grija de mine pana acum, cred ca o vei face in continuare la fel de bine, iti sunt recunoscator pentru ca iti pasa de viata mea, pentru ca ai mereu o vorba buna pentru mine si cind lucrurile merg mai rau. Iti urez o zi plina de bucurie si sper ca dragostea mea sa iti umple viata la fel cum dragostea pe care mi-ai purtat-o tu a umplut-o pe a mea. 



    La Multi ani Estera!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu