Alfa&Omega Tv.

marți, 26 august 2014

Paul Washer, despre pericolul unei credinţe superficiale



Dumnezeu urăşte păcatul şi pe păcătos”, acesta este mesajul direct al misionarului şi pastorului american, Paul Washer la conferinţa: „16º Reuniune pentru o Conştiinţă Creştină”, desfăşurată în Brazilia.


Paul-Washer-en-brasil
Paul Washer, vorbind la conferinţa din Brazilia
(preluat din NoticiaCristiana.com) Conform lui Washer, „aceia care trăiesc într-un creştinism superficial, provoacă mânia lui Dumnezeu peste ei înşişi”, dar cea mai impresionantă afirmaţie a fost aceia care chestionează bine cunoscuta frază: „Dumnezeu urăşte păcatul, dar îl iubeşte pe păcătos”.
„Această frază este foarte periculoasă. Deoarece lui Dumnezeu îi este scârbă de păcat şi de păcătos”, a spus misionarul american. Washer a fost foarte direct: „dacă tu trăieşti o credinţă superficială, atunci  mânia lui Dumnezeu este peste tine”. Totuşi, declaraţia pastorului a făcut  să se aştearnă tăcerea peste mulţimea care umplea până la refuz „Biserica Tabernacolul Bibliei”. Washer i-a avertizat încă o dată pe cei prezenţi să reflexioneze, cu stilul său categoric şi puţin ortodox, bazat în întregime pe adevărurile biblice.
Obişnuit să predice mesaje pe care niciodată nu le poţi uita, în multe locuri, Washer a afirmat că miezul Evangheliei constă în două adevăruri. Primul se referă la caracterul lui Dumnezeu. „El este dragoste şi acest lucru nu se poate nega” a spus Washer, dar „Dumnezeu nu este numai dragoste. El este şi dreptate şi sfinţenie. Şi pentru că El este sfânt, urăşte păcatul şi pentru a fii drept, El va judeca pe păcătoşi”.
Cealaltă faţă a monedei, a spus, este justificarea. Prin urmare a fost direct şi a spus: „dacă tu trăieşti într-o credinţă superficială,atunci mânia lui Dumnezeu arde peste tine”.
Dar, în acelaşi timp pastorul, nu a pierdut oportunitatea de a-i îndemna pe cei prezenţi spre Dumnezeu, făcând o ilustraţie a milei şi a dreptăţii divine.
(preluat din Acontecer Cristiano) Un membru al unei biserici presbiteriene, a comentat asupra acestor afirmaţii ale lui Washer, spunând că a văzut în el „pe un adevărat profet al generaţiei noastre, care deschide gura nu pentru a vorbi despre vise şi viziuni mincinoase, cu scopul de a înşela mulţimile, ci pe unul care a deschis Biblia pentru a anunţa harul şi judecata lui Dumnezeu asupra păcătoşilor”.
„Sincer, niciodată nu voi uita ceea ce am auzit ieri şi nu le pot uita azi şi lacrimile încă îmi curg pe faţă. Paul mi-a amintit despre cât de depravată şi murdară îmi este inima mea, cum sunt plin de vicii şi că inclusiv după ce am fost mântuit, am nevoie de harul lui Dumnezeu pentru a mă sfinţii şi să biruiesc păcatul”, a afirmat unul dintre asistenţi, descriind predica lui Washer. „Aşa cum a spus, uneori este nevoie ca Dumnezeu să ne dea o lecţie, pentru ca noi copiii lui să ne lăsăm de drumurile noastre. A fost exact ceea ce simţeam. A fost ca şi cum Dumnezeu mi-ar fi spus: Ajunge! Ştiu ce este în spatele extremismului tău, a aparentei gelozii pentru Mine. Cunosc inima ta şi-ţi văd intenţiile tale rele, mândria şi prefăcătoria. Dar este ora ca să cobori de pe cal. Dacă Eu ţi-am oferit harul, este pentru că vreau ca tu să le oferi celorlalţi legile şi poruncile mele”, a adăugat.
http://benidradici.wordpress.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu