Alfa&Omega Tv.

miercuri, 13 august 2014

Bârfa- ghimpele în coasta creștinilor

barfa_radiociresarii
Atâtea predici bune şi insuflate de însuşi Duhul Sfânt, mesaje încurajatoare şi determinante, citate faimoase şi idei strălucite despre cum sa renunţăm la acest obicei dăunător, devenit viciu, şi totuşi… ce am mai putea spune şi nu s-a spus încă despre acest păcat, care stăpâneşte cu „nesimţire” viaţa multor creştini? Ce aş mai putea scrie şi eu, o fiică a Regelui Universului şi Domnul Domnilor, ca şi tine, care deseori se luptă din răsputeri să-şi acopere urechea, pentru a nu auzi sunetele acestui „şiretlic drăcesc”, iar  alteori se trezeşte prinsă în „pânza ei de pajanjen, îmbâcsită şi urât mirositoare” şi nu are altceva de făcut decât să îngenuncheze în faţa Tronului de Îndurare, unde întotdeauna, fără excepţie, a găsit iertarea şi reabilitarea?
Un citat al unui înţelept, folosit des de soţul meu drag, spune: „Orice conversaţie între două persoane legată de viaţa unei alte persoane, care nu e prezentă, e bârfă”. Greşit, nu? Asta am zis şi eu când l-am auzit pentru prima dată susţinând acest lucru, dar după ce am meditat mai pe îndelete, i-am dat dreptate, şi sinceră să fiu, cam are dreptate în multe aspecte!
Dar stai puţin, asta înseamnă că nu mai am voie să vorbesc despre „X” dacă nu e de faţă? Poate vreau să-i împărtăşesc lui „Y”  ce mi s-a întâmplat cu „X” sau  ce mi-a făcut acesta? Cum adică bârfesc? De data aceasta chiar exagerezi!
Oare?
Efeseni 4:29 „Nici un cuvânt stricat să nu vă iasă din gură; ci unul bun, pentru zidire, după cum e nevoie, ca să dea har celor ce-l aud”.
2 Timotei 2: 16  „Fereşte-te de vorbăriile goale şi lumeşti; căci cei ce le ţin vor înainta tot mai mult în necinstirea lui Dumnezeu”.
Oare la ce se referă „stricat” sau „goale şi lumeşti”aici? Doar la înjurături, blasfemii sau blesteme? Nu cred, ci se referă şi la orice adevăr spus pe jumătate plin de invidie şi de răutate, la o vorbă negândită şi lipsită de dragoste, la… puteţi voi continua.
Sunt valabile şi adevărate aceste versete în cazul conversaţiilor tale cu „X, Y sau Z?” Dacă da, slava Tatălui Ceresc şi bravo ţie, dar dacă nu, ai face bine să faci ce fac şi eu când mă trezesc prinsă în pânza de pajanjen, şi anume să te pleci în faţa CELUI CE NICIODATĂ NU A BÂRFIT, cerându-i puterea să n-o mai mai faci nici tu!
Haideţi aşadar să micşorăm numărul „bârfitorilor” cu cel puţin două persoane (tu şi cu mine) şi să creştem numărul BIRUITORILOR ÎN HRISTOS, care vor face o schimbare în aceasta lume! E simplu cu ajutorul Lui:
„Tu, dar copilul meu, întăreşte-te în harul care este în Isus Hristos!” (2 Timotei 2:1).
Bianca Florescu             Sursa:http://radiociresarii.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu