Alfa&Omega Tv.

marți, 15 iulie 2014

PREȚUL NECREDINȚEI ESTE MOARTEA!!

                Cunosteai aceste întâmplări?
Moartea este un lucru sigur, însă Biblia vorbește și despre moartea finală!
          Te rog sa reflectezi la acestea…Citeste pana la sfarsit..
 Scrie in Biblie (Galateni 6:7): “Să nu vă lăsați înșelați; să nu râdeți de Domnul: căci ce a semănat omul, aceea va și culege.” 
       Iată povestea câtorva bărbați și femei care l-au luat în râs pe Domnul:
       John Lennon (cântăreț) - Cu câțiva ani înainte de a muri, într-un interviu dat unei reviste americane, el a declarat: “Creștinătatea va lua sfârșit, va dispărea. Nu este nevoie să îmi susțin această idee. Sunt sigur. Nu am ce spune despre Isus, însa cei ce-L urmau, erau oameni prea simpli. Astăzi, noi suntem mai cunoscuți decât El.(1996)” Lennon, după ce a declarat că membrii formației Beatles erau mai cunoscuți decât Isus Hristos, a fost împușcat de 6 ori.
        Tancredo Neves (președinte al Braziliei) – În timpul campaniei prezidențiale, acesta a declarat că dacă obține 500.000 de voturi din partea Partidului său, nici Dumnezeu nu l-ar mai putea îndeparta de la Președinție. Bineînțeles, a obținut voturile, însă s-a îmbolnăvit cu o zi înainte de  deveni președinte, apoi a murit.
       Cazuza (compozitor, cântăreț și poet bi-sexual) – În timpul unui spectacol în Canecio(Rio de Janeiro), în timp ce își fuma țigara, a pufăit fumul în aer și a spus: “Doamne, asta e pentru tine!” A murit la vârsta de 32 de ani de cancer pulmonar, într-un fel groaznic
        Cel care a construit vasul Titanic – După ce s-a încheiat construirea vasului Titanic, un reporter l-a întrebat cât de sigur era vasul. El a răspuns cu un ton ironic: “Nici chiar Dumnezeu nu îl poate scufunda! “
          Marilyn Monroe(actriță) – A fost vizitată de Billy Graham în timpul unei reprezentații a unui spectacol. Acesta a declarat că Duhul Lui Dumnezeu l-a trimis să îi predice. După ce a ascultat tot ce a avut de spus predicatorul, ea a replicat: “N-am nevoie de Isus al tău.” O săptămâna mai târziu a fost găsită moartă în apartamentul său.
         Bon Scott(cantăreț) – Fostul vocalist al formației AC/DC, într-un cântec din 1979, spunea: “Nu mă opriți: mă îndrept pe drumul meu, pe drumul care duce în infern.” Pe 19 Februarie 1980, Bon Scott, a fost găsit mort, înecat cu propria vomă.
         Campinas (2005) – În Campinas, Brazilia, un grup de prieteni au luat în drum o altă prietenă. Mama a însoțit-o până la mașină și îngrijorată pentru starea în care se aflau prietenii ei, i-a spus ținând-o de mână pe fata care se așezase în masină: “Fiica mea, mergi cu Dumnezeu, și fie ca El să te apere.” Aceasta a răspuns: “Poate doar dacă El(Dumnezeu) merge în portbagaj, că aici înauntru…e deja plin.” Peste câteva ore, a sosit vestea că tinerii au fost implicați într-un accident mortal, toți au murit, mașina era de nerecunoscut, nu se mai putea spune ce tip de mașină fusese, însă, în mod surprinzător, portbagajul era intact. Poliția a declarat că nu vedea în ce mod a putut rămâne intact portbagajul. Spre surprinderea lor, în portbagaj, au găsit un carton de ouă, iar ouăle erau toate intregi.
         Christine Hewitt(ziaristă și redactoră de emisiuni de divertisment din Jamaica) – A declarat că Biblia(Cuvântul Lui Dumnezeu) este cea mai proastă carte scrisă vreodată. În iunie 2006, a fost găsită arsă în propria mașină.
                  Mulți oameni importanți, au uitat ca nu există nici un alt nume căruia să i se fi acordat atâta autoritate, precum numele Lui Isus. Mulți din aceștia au murit, numai Isus a murit și a înviat și este viu!
        Isus a spus: “Eu mi-am îndeplinit menirea. Dacă îți este rușine cu mine, și mie îmi va fi rușine cu tine în fața Tatălui meu!”
         Mergi cu Dumnezeu și fie ca El să fie cu tine!

Publicat de        Sursa: http://family2fam.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu