Alfa&Omega Tv.

duminică, 13 iulie 2014

COSTUMUL!!!


Billy Graham era de 86 de ani si bolnav cu boala lui Parkinson.

In ianuarie 2000, oficialii din Charlotte, North Carolina, si-au invitat favoritul lor fiu, Billy Graham, la o masa in onoarea lui. Billy a ezitat sa accepte invitatia din cauza bolii, dar conducatorii din Charlotte i-au spus... "Nu va fi ceva major, vino doar pentru ca vrem sa te onoram". Asa ca a acceptat.

Dupa ce a ascultat multe lucruri minunate care s-au spus despre el, Dr. Graham a pasit pe podium, s-a uitat la multime si a spus, "Ma faceti sa-mi amintesc astazi de Albert Einstein, marele fizician care a fost onorat luna asta de revista "Time"ca fiind barbatul acestui secol. Einstein, calatorea odata de la Princeton cu trenul, cind un conductor de tren a venit pe culoar, gaurind tichetele pasagerilor. Cind a ajuns la Einstein, acesta isi baga mina in buzunarul de la vesta. Nu isi gasi insa tichetul, asa ca baga mina in buzunarul de la pantaloni. Nu era nici acolo, asa ca deschise servieta sa se uite si acolo... dar nici acolo nu-l gasi. Apoi se uita pe scaunul de linga el. Nimic.

Conductorul ii spuse... "Domnule Einstein, eu va cunosc. Toti va cunoastem. Sint absolut sigur ca v-ati cumparat bilet. Nu-l mai cautati." Einstein, a dat din cap ca a inteles. Conductorul s-a mutat la alti pasageri, facindu-si meseria. Pe cind sa se mute la vagonul urmator, s-a intors si l-a zarit pe marele fizician jos in genunchi si miini uitindu-se sub scaune ...dupa tichet.

Conductorul s-a grabit inapoi la el si i-a spus... "Domnule Einstein... Domnule Einstein... nu te ingrijora! Stim cine sinteti... si nu e nici o problema. Nu-i nevoie sa-l gasiti... sint absolut sigur ca vi l-ati cumparat."

Einstein s-a uitat la el si i-a spus..."Tinere... Si eu stiu cine sint... dar imi trebuie sa gasesc tichetul, ca am uitat ...unde ma duc..."
.............
Spunind asta, Billy Graham a continuat... "Vedeti costumul pe care l-am imbracat astazi? Sotia mea, copiii si nepotii mei mi-au spus ca sint un pic cam neglijent la virsta mea. Pe vremuri eram mai meticulos. Asa ca m-am dus si mi-am cumparat un costum nou pentru ocazia asta... si pentru inca o ocazie.

Stiti care este acea ocazie? Asta este costumul in care or sa ma ingroape. Dar cind auziti ca am murit... nu vreau sa va amintiti de costumul asta cu care sint imbracat. Vreau sa va amintiti insa urmatorul lucru despre mine: nu numai ca stiu cine sint... dar stiu si unde ma duc."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu