Alfa&Omega Tv.

sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Iesind din cabina de vot.

    De votat, vom vota, este dreptul si pana la urma obligatia fiecaruia sa o faca, pentru a nu ne trezii mai tarziu plini de nemultumire, comentand si criticand fie presedintele fie guvernul. Cine nu voteaza, nu comenteaza.
    M-am gandit zilele acestea ca ce ar putea fi in mintea unui crestin dupa ce iese din cabina de vot? Ca inainte de a vota, mi-am cam dat seama ce este.
    Ce as gandi eu dupa ce ies din sectia de vot?  
   Voi iesi un om plin de dorinte , in ceea ce piveste urmatorul regim, sau inconjurat de remuscari cu crivire le persoana votata?
    Voi iesi, sperand ca noul presedinte, implicit si guvern, imi va oferi o piata mai larga de locuri de munca, alocatiile acelea 42 de lei se vor majora semnificativ, va creste salarul minim, mediu cu destul de mult, ca de acum inainte sa pot sa incep sa imi ajut eu parintii in batranetile lor chinuite de boala si suferinta, impletite cu o pensie mizera, voi alimenta si eu de la peco platind benzina la un pret real, sau cel putin aproape de cel real... ?
    Voi iesi din cabina frangandu-mi inima si mainile in asteptarea orei 21, ora la care in utimii 15 ani erau date rezultatele aproape fara sa se mai numere buletinele de vot?
     
   
     Vom iesi de la vot plini de bucurie, ca oricare ar fi noul presedinte, va fi un om temator si ascultator de Dumnezeu, si nu doar in campanie sa caute prezenta tuturor celor ce reprezinta biserica din Romania, ci si in restul zilelor.
     Vom pleca de la vot, hotarati sa sustinem mai mult Romania cu rugaciuni, cu post, pentru ca inainte de a da sfaturi altor oameni, cu privire la cel pe care ar trebui sa-l voteze, ar fi mai corect sa-i spunem acelui om ce sa faca pentru  cel pe care il va vota.
     Inainte de a schimba fata Romaniei trebuie sa incepem sa ne schimbam noi insine, renuntand la ipocrizie, si la oricare alte trairi, care nu acompaniaza numele de crestin.
     In cabina de vot trebuie sa tinem doar 3 lucruri, stampila, buletinul de vot si inima strans legata de promisiunile Lui Dumnezeu.

    Sa mergem la vot, hotarati sa schimbam Romania, in mai bine, acest "mai bine" sa inceapa de la mine si de la tine.

    Mai stiu un lucru ...
                                       Dumnezeu iubeste Romania, cu tot cu romani si unguri (la un loc).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu