Alfa&Omega Tv.

miercuri, 18 decembrie 2013

Oare de ce?

De multe ori
Uit ca sunt al Tau
Inchei afaceri cu vanzatori de zei,
Te vand, te cumpar inapoi
Si iar Te vand...
Dar te rascumpar din ce in ce mai greu...
Ca te scumpesti, si te scumpesti mereu.

Nu stiu cand am invatat joaca asta nebuna,
Dar ma trezesc jucandu-ma
Oare de ce numai strainii te aduna,
Iar eu te vand in fiecare luna?
... Poate pentru ca Te-am mostenit de la tatal meu?

Erai in mostenire, 
Stateai in mine, dar nu erai al meu.
Cu timpul m-am crezut stapan pe Dumnezeu
Si Te-am pierdut, ca Te-am vandut mereu.

Acum, as vrea sa vii din nou acasa,
Sunt prea sarac sa Te mai cumpar inapoi.
Dar, daca vii,
Ne-om aseza la masa
Si Tu vei frange painea,
Iar eu Te voi sluji,
Sa stie vanzatorii, de dincolo de gard
Ca-s prea bogat sa Te mai vand.
De azi Te vreau n-apoi.

                                                                       RATACIRE, Daniel Chirileanu.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu