Alfa&Omega Tv.

joi, 12 decembrie 2013

Incercarile privite ca binecuvantari!

Incercarile privite ca binecuvantari!

Incercarile, desi sunt probe dificile prin care trebuie sa trecem, ele sunt in realitate, binecuvantari. Si spun asta incercand sa privesc lucrurile din perspectiva lui Dumnezeu. El este in permanenta in control si nu va ingadui niciodata incercari cu scopul de a ne face rau; ce vrea Dumnezeu sa faca este sa ne aduca mai aproape de El si sa ne modeleze pentru a ne asemana tot mai mult cu El.

Privind in urma, pot spune despre mine ca eram o persoana care se ingrijora des si aproape din orice. Ce credeti ca a facut Dumnezeu? A inlaturat din calea mea orice lucru mi-ar fi produs ingrijorare. Nicidecum!! Ci mi-a dat incercari, ca sa-mi dezvolte abilitatea de a ma increde in El si de a inceta sa ma mai ingrijorez, Ciudat mod in care lucreaza Dumnezeu, insa a dat roade. Este adevarat ca initial m-am razvratit planului Sau de a ma modela, dar acum ma bucur ca a facut-o. Uneori am momente in care ma las cuprinsa de ingrijorare, insa sunt de scurta durata, pentru ca imi amintesc ca ajutorul meu este Domnul!

De aceea, sa nu uitam niciodata ca Dumnezeu va ingadui sa trecem prin incercari, nu pentru ca ne vrea raul, ci pentru ca ne vrea binele. El vrea tot ce este mai bune pentru noi si ne iubeste mai mult decat realizam. Amintiti-va cel putin, cat de mare Ii este iubirea, daca L-a dat chiar pe Isus pentru noi!

Cateodata suntem atat de preocupati in a ne examina problemele, incat uitam sa ne numaram binecuvantarile..

 Articol publicat pe "Fara compromis".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu