Alfa&Omega Tv.

marți, 27 octombrie 2015

... " ca surda-n hora".

     Am rămas impresionat, impresionat negativ de expresiile folosite de premier la adresa președintelui Klaus. Macar sa i le fi spus in particular, nu in public, in interviuri.
     Îmi pare rău pentru domnul Ponta, acesta a rămas singurul mod de a se mai remarca in vreun fel? Jicniri, ironii si o atitudine vădit afectata de lipsa ideilor de a ieși in fata cu ceva constructiv, benefic noua romanilor.
    A ... era sa uit, autostrada care tocmai trebuie refăcută, si punctele de informare turistica, altceva ... cam astea sunt.
    Când îți permiți sa-i vorbești astfel președintelui, mi-e greu sa cred ca poporului ii poți oferii mai mult respect.
     Dar până la urma aceștia sunt, așa cum sunt, ai noștri sunt ...
Sfântă Scriptură ne învăța si ne îndeamnă sa nu rugam pentru dregători, chiar daca dintre aceștia fac parte domniile sale mai înainte menționate, pentru Pavel era si mai greu s-o facă deoarece dregător atunci era tocmai Nero, un psihopat cu valențe poetice dar si pirotehnice.
      Spunea Puștan la Suceava in 2012 ca avem Romania,  cu demnitari cu tot, pentru care ne-am rugat si pentru care am postit ... si nu pot sa nu ii dau dreptate.
     Rugati-va pentru Romania, romani de pretutindeni, rugati-va pentru tara din care a-ti plecat, uni la mai bine alții la mai rău.
      Se apropie ziua bătrânei, o bătrana nedorită de copii ei, dorita doar de strainii care vad in ea doar o buna sursa de profit ... si uitandu-ma pe fereastra mai treceau 2 camioane cu numere de Bulgaria pline cu bușteni.
     Rugati-va pentru România !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu