Alfa&Omega Tv.

vineri, 16 octombrie 2015

Este o mare diferență între a face copii și a fi părinte…


10154258_484287078360146_884252354_n
foto: facebook.com


Astăzi am fost la pescuit pe ”feisbuc”, prin acele zone prin care omul sănătos la cap nu se duce prea des. Rezultatul s-a materializat în câteva imagini care mă dor, atât în calitatea mea de om cât și în cea de creștin. M-am oprit la una singură, deși puteam lesne face un album din ele.

Cu toții suntem martori de ocazie la eșecul unora de a fi părinți, adesea jenant de public. Atunci ne reamintim că este o mare diferență între a face copii și a fi părinte. Dacă unii dintre noi se întreabă prea mult și prea adesea, făcându-și adevărate procese de conștiință cu privire la modul în care se achită de această datorie, alții sunt dovada vie că locul unui copil nu este (sau nu ar trebui s fie) întotdeauna alături de cei care l-au făcut și care… nu îl merită!

Din păcate, reacția autorităților, ca și a societății, față de astfel de atitudini mânjite de ignoranță, inconștiență și abuz nu este pe măsura gravității lor. Râdem ca proștii și rezultatele sunt plătite de către cei care nu se pot apăra, transformându-ne din martori în complici, tot de ocazie!

Nu am ce comenta pe marginea fotografiei de mai sus: vorbește de la sine…

sursa : https://babacii.wordpress.com
autor: ... Babacii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu