Alfa&Omega Tv.

luni, 26 octombrie 2015

Când poți pleca dintr-o biserică?


      Întâlnesc accidental o mulțime de persoane care nu mai suportă propia-i biserică. Unii sunt afectați de conducere, de păstori ori preoți plictisitori, de comitete certărețe, de predici slabe, alții de enoriașii mereu șoptitori pe la colțuri. Unora nu le mai convine echipa de slujire. Toți vor evadarea. Persoanl eu am spus de multe ori că astept ca îngerul lui Michelangelo din Toscana să fiu eliberat de stânca din spate! Să zbor, că pentru asta am fost creeat.
      Am întâlnit persoane care mă întreabă: "Când ar trebui să plec din biserica asta?". Tradus înseamnă "e bine să plec?". John Bevere răspundea cu o altă întrebare la această interogație: "Cine te-a trimis în biserica aceasta?". Așa răspund șî eu...
     Dacă Dumenzeu este cel care ne-a trimis în biserica de unde facem parte, atunci numai Dumnezeu este cel care ne poate lăsa să plecăm! Nu plecăm până El nu ne dă voie! Trebuie să rezistăm! Îmi spunea Vladimir Pustan odată că "cea mai bună biserică este cea în care ești!". Și asta nu-i încredințarea sa, ci o cerință de la Domnul.
     Ar putea cineva să îmi spună: "dar dacă biserica a coborât standardele?". Dacă promovează erezii atunci fugi. Cât încă nu te-a prins caracatița... Poți pleca din biserică numai din două motive: dacă nu mai umblă după Biblie, sau dacă participi la plantarea uneia nouă. Asta dacă te trimite Dumnezeu! Nu pleca fără călăuzire!
    Și totuși, de ce pleacă cei mai mulți din biserici? Din cauza certurilor, nemulțumirilor. Dar astea nu vin dela Dumnezeu!

Nicolae.Geantă
Linz, Traun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu