Accesul la internet a devenit tot mai facil, mai ieftin și mai accesibil pentru tot mai mulți oameni. Există multe avantaje vizibile, cum ar fi comunicația prin diverse platforme de socializare, pentru studenți fiind mai ușor accesul la materialele pentru studiu, având în vedere cantitatea de cărți online, dar și posibilitatea de a scrie și publica articole fără costurile tipării literaturii pe hârtie.
Mulți folosim site-urile cunoscute de socializare fără să ne gândim la costurile întreținerii serverelor sau costul salariilor miilor de angajați pe care le au aceste companii. Ne întrebăm de multe ori: cum pot să funcționeze fără să ne coste nimic decât conexiunea la internet? Există o explicație simplă, cele mai multe site-uri de socializare trăiesc din publicitate. Noi suntem aceia care îi plătim pe acești giganți prin timpul pe care îl acordăm. Ei au un mod de a câștiga banii, altfel de mult ar da faliment, având în vedere dimensiunile tehnice ale acestor companii.
Însă metoda lor de a face bani cea mai cunoscută este publicitatea. Având în vedere numărul de utilizatori care stau conectați de multe ori pe mai multe dispozitive, telefon, tabletă și pc, publicitatea este mana cerească pentru companii. A fi cunoscut înseamnă ați vinde produsele. Multe companii cumpără publicitate de la site-urile de socializare și de aceea nu scăpăm ușor de ea, decât dacă instalăm programe specializate care să suprime apariția de multe ori enervantă ale companiilor care încearcă să ne ofere ceva de vânzare.
Site-urile de socializare în baza unor algoritmi complecși și folosindu-se de datele noastre personale pe care le accesează direct din imensele lor baze de date, ne pun pe tavă tot felul de reclame selectate de inteligența artificială a computerelor, potrivite vârstei sau preferințelor noastre, dar fără filtrul moralității și a decenței.
Cum lumea noastră suferă de sindromul cronic al imoralității, o mare parte din reclamele de astăzi folosesc din plin arma imoralității și a decadenței morale pentru a-și vinde și promova produsele. Trebuie avut în vedere că această publicitate murdară se regăsește pe foarte multe platforme, în media, în presa online, pe site-urile magazinelor online, etc. Practic aproape totul este atins de acest sindrom devastator al imoralității vizuale. Această lipsă de etică și morală atinge tot mai mult societatea noastră care devine tot mai saturată și mai scufundată în păcat.
Culmea acestei anormalități este că decadența vizuală trece granițele vieții intime de altădată, adică lucrurile anormale aveau colțul lor restrâns, deși erau recunoscute ca fiind rele. Cine îndrăznea să se expună public dincolo de normalitatea morală primea pedeapsa colectivă și dezgustul celor mulți. Astăzi a te îmbrăca decent ca femeie sau ca tânără pare ceva cu totul depășit într-o societate în care multe femei și tinere au curajul să se expună în mod public mai mult dezbrăcate decât îmbrăcate.
Abundența de murdărie vizuală generează profit materializat în bani pe de o parte, dar aduce o dimensiune incomensurabilă a răului în lumea noastră. Tentația de a rămâne consecventă și de a te abține în a te expune ca și femeie sau tânără într-un mod indecent public, pe internet sau oriunde în societate este imensă în aceste zile, și cred că acesta este un act de credincioșie față de Dumnezeu.
Cred că este de datoria creștinilor să traseze linii clare de demarcație între modul de comportament al lumii necredincioase și felul de expunere în societate a creștinului care are valorile lui Dumnezeu, scrise nu de regulamente bisericești, ci de Duhul lui Dumnezeu în duhul și sufletul său. A promova senzualitatea vizuală înseamnă a devaloriza creștinismul plătit cu atâtea jertfe de-a lungul timpului. Creștinii au plătit pentru convingerile lor doctrinale. De aceea astăzi și noi suntem chemați să plătim pentru convingerile noastre comportamentale într-o societate care își degradează comportamentul pe zi ce trece.
http://treziresireforma.blogspot.ro/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu