Alfa&Omega Tv.

luni, 18 martie 2019

11 septembrie- eveniment permis de Dumnezeu? Un răspuns genial al fiicei lui Bill Graham

Fiica lui Billy Graham a participat la un talk-show dedicat evenimentelor din 11 septembrie. La întrebarea ”Cum Dumnezeu a permis să se întâmple acest dezastru?” Anna Graham a răspuns foarte profund și emoționant.

Un răspuns foarte profund și adevărat.

              Ea a spus: ”Eu cred că Dumnezeu, la fel ca noi, este foarte dezamăgit de ce s-a întâmplat. Să nu uităm că noi l-am scos ani la rând pe Dumnezeu din școlile noastre, din guvern, din viețile noastre. Și cred că Dumnezeu, fiind un gentleman, tocmai s-a retras. Putem aștepta oare binecuvântare și protecție de la Dumnezeu, dacă noi ne întoarcem spatele de la El? ”
             Să ne amintim … Cred că totul a început când Madeleine Murray O’Hare (ea a fost ucisă, corpul ei a fost găsit recent) a spus că rugăciunea nu are loc în școală și noi am spus: „Bine.”
             Mai apoi, cineva a spus că ar fi mai bine să nu fie citită Biblia în școală (Biblia, care spune: „Să nu ucizi“, „Să nu furi“ și „Să iubești pe aproapele tău ca pe tine însuți“!). Și noi am spus „Bine”.
            Doctorul Benjamin Spock a spus, mai apoi, că nu ar trebui să aplicăm pedepse corporale copiilor noștri atunci când se comportă prost, pentru că, prin aceasta, le vom deteriora micile personalități – le putem strica stima de sine (fiul doctorului Spock s-a sinucis). Și noi am spus: „Este un expert și știe despre ce vorbește.” Și noi cu toții am spus: „Bine.

          Mai apoi, cineva a spus că profesorii și directorii nu trebuie să pedepsească copiii. Iar administratorii școlilor au interzis strict ca profesorii să se atingă chiar și de copii vinovați, pentru că ei nu doresc publicitate proastă sau probleme în istanța de judecată. Să nu uităm că există o mare diferență între pedeapsă și atingere, biciuire, umilire, bătaie, și așa mai departe. Și noi am spus: „Bine.”
            Apoi cineva a spus: „Să lăsăm fiicele noastre să facă avorturi dacă doresc.” Ele nici măcar nu trebuie să le spună părinților despre această decizie. Și noi toți am spus: „Bine.”
           Apoi, un membru înțelept din consiliul școlii a spus: „Băieții vor fi întotdeauna băieți și vor face întotdeauna acest lucru. Deci, să asigurăm fetele și băieții cu mai multe prezervative, astfel încât să se poată distra cum se cuvine. Și nu trebuie să le spunem părinților că le-au adus la școală. Și noi toți am spus: „Bine.”
            Apoi, cineva pe care noi singuri l-am ales să fie o autoritatea supremă, a spus că nu contează ce avem în viața personală, dacă sunt buni profesionaliști. Și, fiind de acord cu acest lucru, am spus că nu contează pentru noi cine (inclusiv președintele) și cu ce se ocupă în viața lui privată, dacă are un serviciu bun și economia este în regulă.
            Apoi, cineva a spus: „Să tipărim reviste cu femei goale și să spunem că este o practică sănătoasă, o înaltă apreciere a frumuseții corpului feminin. „Și noi toți am spus: „Bine.” Apoi, unii au mers și mai departe și au început să publice fotografii ale copiilor goi, și apoi chiar mai departe, plasându-le pe internet.
Și noi am spus: „Ei bine, ei au libertatea de exprimare.”
            Mai apoi industria de divertisment a spus: „Să facem filme și programe de televiziune care promovează violența, blasfemia și sexul interzis. Și să înregistrăm muzica care încurajează consumul de droguri, violul, uciderea, sinuciderea și satanismul „.
Și noi toți am spus: „E doar divertisment, această muzică nu are un efect negativ, nimeni nu o percepe în mod serios, lasă să se producă mai departe.”
        Și acum ne întrebăm de ce copiii noștri nu au conștiință, de ce nu pot distinge binele de rău, de ce ei fără să se gândeasă pot ucide străinii, colegii lor, și pe ei înșiși. Poate că, dacă ne gândim serios și mult timp la asta, atunci ne putem da seama. Cred că aici se potrivește de minune fraza: „Ceea ce semeni, vei culege”.

Un tânăr a scris un mesaj emoționant „Dragul meu Dumnezeu, de ce nu ai salvat fetiță care a fost ucisă chiar în clasa ta? Cu sinceritate, al tău student.”
Iată răspunsul: „Dragul meu student îngrijorat, nu am voie să merg la școală, mi s-a interzis. Cu sinceritate, Dumnezeul tău.”

Este amuzant modul în care oamenii pot să scape cu ușurință de Dumnezeu și apoi să se întrebe de ce lumea se transformă în iad.

Este amuzant atunci când noi avem încredere în ce scriu ziarele, dar ne îndoim de ceea ce spune Biblia.

Este amuzant când toată lumea dorește să meargă în rai, în timp ce nu crede, nu gândește, nu vorbește și nu face nimic din ceea ce spune Dumnezeu.

Este amuzant când este atât de ușor să judecăm și este atât de dificil să fim judecați de alții.

Este amuzant când glumele prostești se răspândesc cu viteza luminii, dar oamenii se vor gândi de două ori înainte să împărtășească un comentariu despre Dumnezeu.

Este amuzant, atunci când tot ce este obscen, nepoliticos, vulgar și indecent se găsește în Internet, iar în școală sau la serviciu o discuție despre religie este tabu!



Please distribute this blog to expand the kingdom of God. God bless you all.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu