Alfa&Omega Tv.

miercuri, 2 septembrie 2015

Mafia penticostala din Romania - un reportaj Romania TV.





    Folosind niste termeni de care tanara domnita cu siguranta este straina, prezinta daca se poate spune asa, un grup secret format din ''pastori'' si ''predicatori'', influenti si bine infiltarati in anumite ratele infractionale periculoase care se pare ca pregatesc ceva.

  Va spun sincer ca am facut un mare efort sa urmaresc cele 2 parti ale acestui reportaj deoarece incoerenta un exprimare si lipsa argumentarii declaratiilor la adresa asazisului grup secret, mi-au provocat un sentiment foarte accentuat de repulsia fata de adevarul ca sunt roman si sunt contemporan cu astfel de oameni (RTV/grup secret).

   E adevarat, in ultimul timp, pentru o ora de rating peste nivelul programelor fara semnal, unii sunt capabili sa-si bage parintii in direct si sa-i injure ca si cum nu s-ar fi vazut niciodata ... dar asta este altceva.

    Nu am fost de acord si nici nu voi fi vreodata ca cei ce spun ca sunt pocaiti sa se bage in politica.

De ce?

Raspunsul este cat se poate de simplu, politica in Romania cel putin, functioneaza pe baza de minciuni, si activitatea numita in termeni civilizati "politica", in Romania numai politica  nu este.

   Daca in 2007 barilul costa 76 de dolari, cumparam benzina cu 3,5 lei. In 2015 barilul costa cu putin sub 50 de dolari si cumpar benzina cu 5,4 lei ...

   Daca eu, cand eram inca la scoala, prin anul 2003 aveam alocatie 210.000 lei (21 lei), in 2015 fetita mea de 3 ani are alocatie de 84 de lei ... o cerstere ... ceva de speriat.

   In 2009 minimul pe economie era 600  de lei, in 2015 este 1050 de lei. Onoratii nostrii demnitari nu au reusit sa creasca foarte mult nici alocatiile, nici sa stabilizeze pretul la carburanti, nici sa atrega prea multi investitori straini, insa s-a ocupat din plin de ei insisi, si-au votat nenumarate prime de vacanta in toti acesti ani, din banii adusi in bugetul national de fiecare contribuabil, nu au avut probleme nici cand si-au votat in secret nenumarate mariri de salar, nici la votarea pensilor speciale, dar nu am inteles de ce le spune speciale ca ei nu au facut numic special pentru Romania ... ma insel, tot ce au facut a fost si este special, speciale sunt si pensiile bunicilor nostrii care au muncit cate 40 de ani si acum lunar primesc cate 600, 700 de lei ...

  Asta numesc eu grup infractional periculos, si cand ajunge acest grup se conduca si o tara de indiferenti, devin si mai periculosi.

  Avem politicienii pentru care ne-am rugat, profesorii pentru care ne-am rugat, pastorii pentru care ne-am rugat, avem Romania pentru care ne-am rugat.

Urmariti predica de mai jos.

https://www.youtube.com/watch?v=pL2EdSTvwAQ

   












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu