Alfa&Omega Tv.

marți, 8 aprilie 2014

INTREBARI... NEDUMERIRI...


     Ieri am auzit pe cineva punind o intrebare pe care mi-am pus-o si eu cindva. In Iov scrie ca diavolul s-a prezentat in fata Lui Dumnezeu impreuna cu Fiii Lui Dumnezeu si acolo l-a pirit pe Iov. Nu chiar l-a pirit, ca nu avea cu ce sa-l pirasca, dar a comentat ca exista un motiv pentru care Iov Il slaveste pe Dumnezeu, si motivul era ca lui Iov ii mergeau toate bine. Mirarea mea era ca diavolul a avut acces sa se prezinte in fata Domnului.
     Doar in Genesa scrie clar ca diavolul impreuna cu o treime dintre ingeri "au cazut" din cer - au fost dati afara. Asadar, mirarea mea era indreptatita, zic eu. Ieri am auzit un raspuns la aceasta intrebare si, intr-o oarecare masura, il inteleg... dar daca s-ar gasi cineva sa-mi explice si mai bine nu m-as supara.
     Raspunsul era in faptul ca aceasta cadere era "relationala"... ca nu era vorba de spatiu, de un loc anume... ci de o distanta creata de o relatie pierduta. Si ce inteleg eu este ca doi oameni pot fi unul linga altul in mod fizic, dar la o distanta imposibil de trecut in alte privinte. Exista ceva adevar in treaba asta. Putem sa stam in acelasi loc - din punct de vedere fizic si sa fim in iad sau in rai...
     Multi intreaba unde e iadul... sau raiul? Prezenta sau absenta lui Dumnezeu explica mai bine, relatia cu Dumnezeu modifica situatia, si nicidecum un loc fizic... Voi ce credeti?

http://www.peginduri.com/
 
Frumos articol, dar fara sustinere Biblica.  
  Cele doua locuri, si anume raiul si iadul, sunt locuri fizice.   (Luca 16:19-31), (Ap. 2.7).
Daca citim cu atentie Apocalipsa , vom vedea clar ca aceste locuri sunt fizice, atat ele cat si multe alte obiecte descrise acolo, care ne ajuta sa intelegem corect natura iadului cat si a raiului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu