Alfa&Omega Tv.

marți, 29 decembrie 2015

Privind spre ce a fost.

     De obicei, la sfârșit de an, firmele, magazinele, farmaciile, etc, fac inventar.
     Oamenii trag linii si își fac si ei socoteli, care uneori dau bine alteori dau rău, dar ce este important, este sa fi învățat ceva chiar si din greșeli cate ceva.
   Am fi putut învăța de la vechiul an ca nimic nu trece mai repede decât timpul, zilele, lunile, anii. Anii si viață omului. In Sfântă Scriptură anii omului, viață omului, sunt asemănate cu un abur care se arata puțin si apoi piere.
    Am fi putut învăța de la bătrânul 2015 ca fericirea oferita de placerile zilnice, de lume, este scurta si falsa, otrăvind mintea si inima omului.
    Am fi putut învăța ca fiecare lucru își are vremea lui, pentru ca unii au hotărât personal vremea pentru lucruri, cum ar fi începutul unei afaceri, o căsătorie rapida, achiziția un unui anumit lucru, etc, toate divedindu-se făcute in momentul nepotrivit si poate si la locul nepotrivit.
     Am fi putut învăța ca fiecare zi lăsată de la Dumnezeu este însoțită de o binecuvântare, dar din lipsa de interes sau din prea multa activitate, din ingrijorarile cotidiene am lăsat multe zile sa treacă luând cu ele si darul din partea Lui Dumnezeu.
   Lăsam in urma un an in care am promis multe si am făcut puține, am început multe si am terminat puține, am înghesuit amvoanele si am neglijat străzile, oamenii.
Am jicnit, am mințit, am furat, ma ascuns, am ignorat, am privit, am alergat după lucruri de 2 bani.
 
   Te salutam 2015, si ne bucuram ca te-am cunoscut, sperând ca fratele tau mai mare va fi mai prietenos cu noi. ( dorință de roman).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu