Alfa&Omega Tv.

joi, 9 ianuarie 2014

Jeremiah Steepek é uma fraude

Pastor american deghizat in cersetor



Pastorul american Jeremiah Stepeek s-a mascat intr-un cersetor murdar si s-a dus la serviciul divin de dimineata in biserica de 10.000 de membrii unde trebuia sa fie prezentat ca fiind noul pastor al adunarii.
S-a plimbat in jurul bisericii timp de 30 minute inainte de incepere si cum era o foarte mare afluenta de oameni care veneau la adunare doar un foarte mic procent de credinciosi l-au salutat pe cersetor. Unora le-a cerut cativa banuti pentru mancare…dar absolut nimeni nu i-a dat nimic.
A intrat apoi in biserica si a incercat sa se aseze in fata, dar diaconii de serviciu i-au cerut sa se aseze in spate. A incercat sa salute sau sa vorbeasca cu oamenii din adunare, dar ei intorceau capul cu dezgust dupa ce il priveau din cap pana in picioare, mentioneaza http://www.snopes.com/glurge/homelesspastor.asp.
Cum era el asezat in spatele imensei biserici, a inceput serviciul divin si imediat unul din responsabili s-a dus la amvon si a declarat ca este fericit sa faca un anunt important : “Si acum dorim sa prezentam Biserica noastra pastorului Jeremiah Steepek! ” Oamenii au inceput sa aplaude privind in jur curiosi si fericiti sa il cunoasca pe noul pastor…Cand cersetorul care a fost asezat in spate s-a ridicat si a inceput sa inainteze pe culoarul ce ducea spre amvon , toate aplauzele au incetat. Toti se uitatu cu stupoare la el.
images
Dupa ce a ajuns in fata lor, a stat un moment in tacere apoi a luat microfonul si a spus : “Atunci Împăratul va zice celor dela dreapta Lui: Veniţi binecuvîntaţii Tatălui Meu de moşteniţi Împărăţia, care v-a fost pregătită dela întemeierea lumii. Căci am fost flămînd, şi Mi-aţi dat de mîncat; Mi -a fost sete, şi Mi-aţi dat de băut; am fost străin, şi M’aţi primit; am fost gol, şi M’aţi îmbrăcat; am fost bolnav, şi aţi venit să Mă vedeţi; am fost în temniţă, şi aţi venit pe la Mine.`Atunci cei neprihăniţi Îi vor răspunde: ,Doamne, cînd Te-am văzut noi flămînd, şi Ţi-am dat să mănînci? Sau fiindu-Ţi sete, şi Ţi-am dat de ai băut? Cînd Te-am văzut noi străin, şi Te-am primit? Sau gol, şi Te-am îmbrăcat? Cînd Te-am văzut noi bolnav sau în temniţă, şi am venit pe la Tine?` Drept răspuns, Împăratul le va zice: ,Adevărat vă spun că, oridecîteori aţi făcut aceste lucruri unuia din aceşti foarte neînsemnaţi fraţi ai Mei, Mie mi le-aţi făcut.`”
Dupa ce a citit acest text din Matei 25:34-40, a privit membrii bisericii si a povestit ce s-a intamplat in dimineata aceea chiar sub privirea lor nepasatoare. Multi au inceput sa planga si numeroase capete se plecau jenate…
Atunci pastorul spuse : “Astazi vad numai niste oameni adunati dar nu vad Biserica lui Hristos; lumea este plina de oameni dar nu are destui discipoli, urmasi ai lui Isus. CAND VETI DEVENI UCENICI ???” a intrebat dansul.
Dupa un timp de tacere el a incheiat serviciul divin si a spus “La revedere…pe saptamana viitoare!” A fi crestin inseamna ceva mult mai mult decat un pricipiu pe care il aparati si la care tineti din obisnuinta. A fi crestin este ceva ce traiesti in realitate ( nu in teorie ) si impartasesti cu altii !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu